custom

برای ت.لید محتوا ارزشمند

custom

برای ت.لید محتوا ارزشمند

تابلوسازی کردی ساین در تهران

در ابتدا تاریخچه کوتاهی در مورد تابلوهای چلنیوم  بیان می کنیم. شرکت Msi در سال ۲۰۰۰ میلادی یک قطعه آلومینیوم را به شکل برجسته و براق درست می کند و در نهایت به شکل استیل در می آید. بعد از مدت ها کشور چین از این استیل در ساخت تابلوهای چلنیوم استفاده کرد و از همین جا تابلوهای چلنیوم وارد بازا شد و محبوبیت گرفت. در کشور ایران چندین برند وجود دارد که از این تابلوها استفاده و وارد بازار می کنند.

از درخشان ترین تابلوهایی که می توان برای تبلیغات استفاده کرد، تابلوهای چلنیوم است. این تابلوها به شکل های مختلف به بازار عرضه می شوند. این تابلو ها در شکل های ساده، کریستالی، ستاره ای و همچین طلایی طراحی شده اند و برای تبلیغات می تواند بهترین و شیک ترین گزینه باشد.

این مدل تابلوها به دلیل زیبایی و براق بودن می توانند بر زیبایی مغازه ها و فروشگاه ها تاثیر فوق العاده ای بگذارند. تنوعی که در تابلوهای چلنیوم وجود دارد باعث می شود که افراد بر اساس سلیقه های خود از این تابلوها استفاده کنند و از این طریق می توانند فروشگاه ها و مغازه های خود را به افراد دیگر معرفی کنند.

انواع تابلو چنلیوم

شاید زمان زیادی نباشد که این تابلوها وارد بازار شده اند اما این تابلوها به خاطر زیبایی و کیفیت بالایی که دارند بیشتر مورد محبوبیت افراد قرار گرفته است. تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی دارند که می تواند شامل موارد زیر باشند:

  • تابلوهای چلنیوم ساده

تابلوهای چلنیوم ساده از آن دسته تابلوهایی هستند که از رنگ خاصی در ساخت آن استفاده نشده است. این مدل تابلوها از لحاظ قیمت مناسب و ارزان هستند و حالت ساده ای دارند. برای زیر سازی حروف های موجود در تابلو از ورق های کامپوزیت، ترموود، Pvc استفاده می کنند و همچنین روی حروف ها را با پلکسی گلاس پوشانده اند. منبع نوری که برای این تابلوها در نظر می گیرند و به کار می برند لامپ های smd است.

  • تابلوهای چلنیوم الماسی

این مدل از تابلوهایی چنلیوم یکی از زیباترین مدل های این تابلوها است. تابلوهای الماسی دارای اشکال هندسی هستند و در ساخت این مدل تابلوها برش هایی روی حروف ایجاد می شود و همین برش ها در نهایت شکل هندسی روی تابلوها به وجود می آورد.

  • تابلوهای چلنیوم ستاره ای

تابلوهای ستاره ای از دسته تابلوهایی است که در ساخت آن قسمت بالایی حروف را با برش هایی مشبک کاری می کنند و همین می تواند در هنگام روشن شدن تابلو، شکل های ستاره ای روی حروف ایجاد کند. وجود ستاره ها به محض روشن شدن تابلو و پخش نور باعث زیبایی بی نظیر و فوق العاده آن می شود.

  • تابلوهای چلنیوم کریستالی

یکی دیگر از تابلوهای چلینیوم، تابلوهای کریستالی است. برای ساخت این تابلوها از کریستال و پلکسی گلاس در بخش حروف استفاده می کنند. برخی از این مدل تابلوها تک رنگ و تمام رنگ هستند و در زمان سفارش مشتری بر اساس سلیقه خوبی می تواند هر کدام را که باب میل و سلیقه خود است، سفارش دهد.

  • تابلوهای چلنیوم طلایی

یکی از تابلوهایی که از نظر سفارش کاربردی و پرطرفدار است، تابلوهای طلایی می توانند باشند. این مدل تابلوها از رول چنلیوم طلایی، پلکسی گلاس و همچنین برای نور از smd های طلایی استفاده می کنند. استفاده از رول های طلایی زیبایی این تابلوها را چندین برابر می کند و می تواند باعث زیبایی محیط شود.

  • تابلوهای چلنیوم ترکیبی

تابلوهای ترکیبی یکی دیگر از تابلوهای چنلیوم است. این مدل تابلوها از رینگ استیل، ورقه های کامپوزیت، چوب ترموود تشکیل شده است و همین باعث می شود که یک تابلوی تبلیغاتی به وجود بیاید.

  • تابلوهای چلنیوم مدل RGB

تابلوهای RGB از smd، کنترلر پلکسی و گلاس تشکیل شده است. و در ۷ رنگ به نمایش گذاشته می شوند. رنگ RGB در واقع همان رنگ قرمز، سبز و آبی است که با هم ترکیب می شوند و ۷ رنگ به وجود می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد